Düzenli Yazı Paylaşmak Bize Ne Kazandırır?

  Bir site veya blog açtıktan sonra belki de en çok zorlanacağınız konulardan biri de yazı yazmaya yeterli zamanı ayırmak olacaktır. Site açarken bir çok şey gözünüzde büyüyüp yazı yazmayı biraz geri planda tutsanız da aslında en çok uğraşacağınız ve zamanınızın büyük bir kısmını ayıracağınız adım yazı yazmak olacaktır.


Düzenli yazı yazmak neden önemli?

Düzenli yazı paylaşmazsanız sitenizi kullanıcılar unutacaktır ve girmek için bir sebep bulmayacaklardır. Sitenize özellikle uzun süre yazı yazmazsanız gözlerden uzaklaşacak ve kısa sürede unutulup gideceksinizdir.  Kullanıcıların sitemizi unutması ise bizim en son isteyeceğimiz durumdur. Bu nedenle olabildiğince düzenli olarak yazılarımızı yazmalıyız.

Nasıl bir düzen oluşturmalıyız?

Burada en büyük etmen sizsiniz. Kendi hayatınıza göre bir yazma programı yapın örneğin ben sitemi ilk açtığım ay her gün bir yazı sonraki 11 ay her 3 günde 1 yazı ve son 4-5 aydır da 4 günde 1 yazı paylaşıyorum ve uzun bir süre daha 4 günde 1 yazı paylaşmaya devam edeceğim. Sizde kendiniz için en uygun olan programı yapın ve bu programınızı aksatmadan devam ettirmeye çalışın. Acil durumlarda yazı yazamayacağınızı bildiğiniz için de her zaman elinizde paylaşılmaya hazır yazılar bulundurun.  Acil durumlarda da bu yazılarınızı paylaşın. Tabii burada önemli olan hususlardan biri de yazı planınız "ben ayda 1 yazı paylaşacağım" diye yola çıkarsanız baştan kaybedersiniz. 


Her gün yazmak istemiyorum, yazmak isteyince aklıma yazı gelmiyor ne yapmalıyım?

Uzun bir başlık olsa da uzun bir süre benim de dert ettiğim bir durumdur bu. Aklımda bir çok yazı varken hiçbirini yazmam yazmak istediğim zamanda aklıma yazı gelmez bu nedenle aklınıza gelen yazıları blogunuza taslak olarak kaydedin veya bir kağıda not alın. İçinizden yazı yazmak geldiğinde de tüm bu yazılarınızı yazın ve planlayın. Örneğin her 5 günde 1 yazı yazayım diye bir plan oluşturduysanız ve 3 yazıyı yazdıysanız örneğin birini ayın 1ine diğerini 6 sına diğerini de 11ine planlayın hem uzun süre tekrar yazı yazmanız gerekmez. Hem de yazılarınız düzenli bir şekilde hiç uğraşmanıza gereken kalmadan paylaşılmış olur.

Merhaba!. Ben Ali Yatarkalkmaz. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda yazılar yazıyorum. Bir yandan öğreniyor bir yandan da öğrendiklerimi sizinle paylaşıyorum.

Yazımı Paylaşmak İster Misiniz?

Benzer Yazılar

Sonraki yazım
Önceki Yazım
Önceki yazım
Sonraki yazılarım »