webmaster

Siteme Kimse Girmiyor Ne Yapmalıyım?







İlk olarak neden kimsenin girmediğini tespit etmelisiniz. Eğer siteniz yeni bir site ise zaten sabırla beklemekten başka bir çareniz yoktur ki bekleyince de umduğunuzu bulursunuz yani kullanıcı girmeye başlar. Bugün ise ben uzun süredir açık ama hala girilmiyorsa o zaman neler yapmamız gerektiğini anlatmaya çalışacağım.

1) Temanızı sadeleştirin 

Temanızın çok karışık olması kullancıları yorar ve ne aradıklarını bulmalarını zorlaştırır bu da kullanıcıyı kaçırır 

2) Özgün İçerikler Paylaşın:

Her yerde olan yazıları paylaşıyorsanız sitenizin google'de çıkma ihtimali azalır bu da kullanıcı gelme olasılığını azaltır. Bu nedenle bulunmayan ama herkesin aradığı yazıları paylaşırsanız sitenize kullanıcı girme ihtimali artar. 

3) Reklam Yapın

Reklam deyince illahi paralı olması gerekemz sitelere girip böyle bir sitem var bir bakarmısın demek bile bir reklamdır.


4) Arkadaşlarınızı Sitenize Çekin

Arkadaşlarınızı sitenize girin tıklanma sayısı artıkça bu google'nin dikkatini çeker ve daha çok kullanıcı gelme ihtimali artar.

Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

2 yorum:

  1. ben şimdi yorum yazarken 3.maddeki gibi mi yapmış oluyorum :) neyse çok güzel bir tavsiye saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam olarak öyle oluyor :). Ayrıca iyi bir de SEO çalışması yapmış oluyorsunuz. Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.