Oyun

Counter Strike Global Offensive Nasıl konuşulur?




Counter strike ilk sürümünden beri çok sevilen ve oynanan bir oyun olma özelliğini sürdürüyor. Cs:go da en çok satılan cs sürümlerinden birisi ve neredeyse her kullanıcı tarafından oynanılıyor. Durum böyle olunca oyunun özelliklerini insanlar tam olarak kullanmak istiyor. Cs:go'daki konuşma kısmı da bu özelliklerin en başında geliyor. Çoğu kullanıcı bu kısımdan nasıl konuşulacağını bilmiyor ben de herkes sohbete katılsın ve bu özellikten de mahrum kalmasın diye bugün buradan nasıl konuşulur bunu yazmak istedim. Bu kısımdan konuşmak için y tuşuna basıp daha sonra yazacağımızı yazıp enter'e basmamız yeterli :) Eğer mikrofon ile konuşmak istiyorsanız da k tuşuna basılı tutarak konuşabilirsiniz.

Hakkımda Ali Yatarkalkmaz

Merhaba ben Ali! Bu blogun yazarıyım. Blogumda genellikle internet ve bilgisayar olmak üzere bir çok konuda içerikler paylaşıyorum. Bir yandan yeni şeyler öğreniyor bir yandan da bu öğrendiklerimi sizlerle payalşıyorum.. Hakkımda daha fazlası

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.